آیفون 13

قدرت در دستان شماست !

یک تراشه سریع رعد و برق. جهشی در عمر باتری. و قابلیت های جدید عکس و فیلم. آیفون 13 به شما امکان می دهد کارهایی را انجام دهید که قبلاً هرگز نمی توانستید - در دو اندازه بزرگ.

شروع قیمت محصول از
26 میلیون تومان
باتری بسیار قویی

توضیحات بیشتر

پردازنده قدرتمند

توضیحات بیشتر

مقاوم در برابر آب

توضیحات بیشتر

دوربین حرفه ای

توضیحات بیشتر

هیچ گوشی مانند آیفون وجود ندارد.

همه چیز به راحتی کار می کند.

سخت افزار و نرم افزار ما به طور یکپارچه با هم کار می کنند. آیا می خواهید ایرپادهای جدید را با آیفون خود جفت کنید؟ این یک راه اندازی ساده با یک ضربه است. شماره تلفن را در عکس می بینید؟ Live Text به شما امکان می دهد برای برقراری تماس روی آن ضربه بزنید. همچنین می‌توانید متن را کپی کنید، ایمیل ارسال کنید، یا مسیرها را مستقیماً از عکس جستجو کنید.

حریم خصوصی تعبیه شده است.

آیفون به شما کمک می کند اطلاعات شخصی خود را کنترل کنید. به عنوان مثال، هنگامی که در حال مرور هستید، Safari به طور هوشمند به مسدود کردن ردیاب‌ها کمک می‌کند تا پروفایل شما را مسدود کنند و به شما نشان می‌دهد که کدام یک در گزارش حریم خصوصی شما مسدود شده‌اند. و لیست ادامه دارد.

سبک تر در این سیاره

فروشگاه ها، دفاتر، مراکز داده و عملیات ما در حال حاضر کربن خنثی هستند. تا سال 2030 محصولات ما - و ردپای کربن شما از استفاده از آنها - نیز خواهد بود. و امسال پوشش پلاستیکی اطراف جعبه‌های آیفون 13 و آیفون 13 پرو را حذف کردیم و 600 تن پلاستیک صرفه‌جویی کردیم.

برای ماندگاری طراحی شده است.

مواد فوق قوی و مقاومت در برابر آب، آیفون را فوق العاده بادوام می کند. و به‌روزرسانی‌های خودکار iOS ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های امنیتی را ارائه می‌کنند که آیفون شما را به زیبایی کار می‌کند و به آن کمک می‌کند ارزش خود را بیشتر از سایر تلفن‌های هوشمند حفظ کند.

دارای 2 لنز دوربین

توضیحات بیشتر

ارتقا از آیفون قبلی؟

به سادگی آیفون قدیمی خود را در کنار آیفون جدید خود قرار دهید و با چند ضربه می توانید اطلاعات خود را به صورت خودکار انتقال دهید. اگر به آن نیاز دارید، حتی می‌توانید حافظه موقت iCloud را به صورت رایگان دریافت کنید تا همه چیز را در حین انتقال نگه دارید.

تغییر از گوشی اندرویدی؟

وقتی یک آیفون جدید می‌خرید، راه‌حلی برای شروع وجود دارد، و برنامه Move to iOS انتقال عکس‌ها، مخاطبین و موارد دیگر را آسان می‌کند.

مشاهده دیگر محصولات اپل

مشاهده دیگر محصولات اپل